Stockholm

????? Vad har hänt med blogg.se's startsida? Blev å förvånad när jag skulle logga in haha!
 
Helgen i Stockholm var underbar! Det var jättemysigt att bo på hotell, äta hotellfrukost, gå omkring i stan, träffa släkten och inte minst att gå på Melodifestivalen! Kanske inte var min favorit som vann, men helt okej tycker jag att låten är. :)
 
Både igår och idag har min näsa runnit konstant vilket jag blir så trött på! Orkar inte vara förkyld nu, speciellt inte när pollensäsongen satt igång också, kommer inte kunna andas på veckor haha. Som tur var kom Dennis hem med både sushi och godis så jag ska inte klaga alltför mycket!
 
Hoppas ni har det bra mina fina!
Pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback