Child protection home

Jag har bestämt mig för att blogga mer detaljerat om min resa här. Sådant som jag själv hellre skriver om än på min andra blogg, och sådant som jag tror ni som har denna bloggadress hellre läser om.
Jag börjar från idag, sedan kommer jag nog skriva ikapp om tidigare dagar.

Inatt sov jag riktigt bra för första natten sedan jag kom hit. Imorse var alla barnen supersega, de satt uppe och kollade tv till sent igår kväll. Så förmiddagen bestod mest av gos och inte mycket lek. Vi hade även sponsorer här på förmiddagen. Dock blev jag väldigt illa till mods när de gav barnen leksaksvapen och knivar, så jag gick in till mig och städade tills de hade åkt iväg. 
På eftermiddagen blev det ett snabbt Skype-samtal med Johanna, och efter det kom nästa dos sponsorer. De var väldigt trevliga och gav barnen mat, leksaker, kläder, och godis.. Väldigt mycket godis. Det finns ett helt förråd som verkligen är fyllt med godis och de får bara mer och mer. Inte konstigt att vissa springer runt med kolsvarta tänder. De borstar iallafall tänderna riktigt bra och noga nu till skillnad från tidigare, och det är jätteskönt.
Nu på kvällen har vi myst framför tv:n och det var faktiskt inte förens vid 22:10 som jag kom tillbaka hit. Barnen är verkigen uppe sent nu..! 

Bilderna till detta inlägg kommer antingen senare, eller på andra bloggen, ni får hålla lite koll helt enkelt. ;)

Jag mår så bra här.
Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback