Update

Hej babes!
Jag har inte varit på blogghumör alls senaste tiden. Jag kommer också att starta en till blogg så har prioriterat att fixa med den. Den kommer dock inte ersätta denna, jag kommer helt enkelt att ha två. 
Jag är inne i en shoppingperiod. Fast egentligen inte för det är mest sådan där shopping där man fyller varukorgen med saker för 2000 och sedan stänger ner fliken, men det tillfredsställer mig lite ändå. 
Fixar också en hel del i lägenheten och det är skönt att få lite mer ordning, även fast det enligt mig inte är klart på länge. 
 
Var på stan med Dennis för att kolla på marknaden igår vilket var jättemysigt. Senare bytte jag ut honom mot mamma men vi spenderade inte så värst mycket tid på själva marknaden. Jag fick hur som helst med mig en väska hem så jag är nöjd.
Igår var jag ute också! Första gången sedan halloween faktiskt och det var en riktigt bra kväll. Umgicks med Amanda i princip varje sekund av kvällen och det var grymt! Så lyckad kväll. :)
Nu ikväll har jag ätit pizza med mamma och Dennis. Jag har haft en toppenhelg so far med andra ord. 
Hoppas ni har det fint.
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback