Två år

Hejhej!
Det har hänt mycket senaste dagarna, eller egetligen inte men ändå. Jag har haft migrän och sovit samt kollat på youtube. Igår kväll fick jag ett mejl från ett klädmärke som frågade om jag ville ha en tävling där jag tävlade ut en utav deras klänningar, och det gjorde mig så himla glad! Är kär i klädmärket så det är en riktigt ära mig att få göra det. Tävlingen är nu uppe på instagram så glöm inte att gå in och kolla och delta!

Förövrigt firade jag och Dennis vår tvåårsdag igår. Förstår inte att det är så länge sedan vi blev tillsammans, vad gjorde jag innan han kom in i mitt liv?? Vi firade inte speciellt fancy alls, men det är så mysigt att bara umgås. 
 
Det här inlägget blev bara skumt, är så trött men vill ändå hålla er uppdaterade.
Hoppas ni mår bra.
Pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback