I skolan

Hej!
Det dröjer mellan uppdateringarna, jag ber om ursäkt för det. Det beror mycket på att min liv är ganska så händelselöst just nu.
Igår kväll tog jag och Dennis en promenad till mamma för att hämta ett paket från Nelly. På vägen hem tog vi en omväg för att kolla runt lite och det var så mysigt, och otroligt kallt..! På kvällen kollade vi på två filmer, Easy A och Pitch Perfect, jag har sett båda förut men de är rätt trevliga så hade ingenting emot att se dem igen. 
Nu sitter jag i skolan, torsdagar är enda dagen jag inte har någon tid på stödet och det kan faktiskt bli ganska jobbigt. Det kan vara ganska skönt att kunna isolera sig ett litet tag. Jag slutar runt tre och det ska bli så skönt att få komma hem!
Hoppas allt är bra med er.
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback