Your life is your message to the world, make sure it's inspiring

I december 2012 besökte jag Lanta animal welfare. Det är ett ställe jag nämnt här på bloggen oändligt många gånger men jag gör det igen. Det är alltså ett katt-och hundhem för djur som blivit, misshandlade eller liknande. På LAW finns knappt någon fast personal utav det är volontärer som åker ner och jobbar under en tid. Då under mitt första besök bestämde jag mig för att jag också ville jobba som volontär. Min första tanke var att åka till LAW men man var tvungen att vara 20 år för att få jobba där och jag var ju bara 17. Därför började mamma och jag leta runt på internet och den 10 mars 2013 åkte jag ner till Thailand och Child protection home för sex veckors volontärarbete. Det är det bästa val jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Det är på CPH som jag mår allra, allra bäst. Nu har jag besökt CPH tre gånger, i totalt 12 veckor och nu i vinter får jag äntligen komma tillbaka, och då dessutom med Dennis. Jag är så himla lycklig att jag ska få visa honom den plats jag älskar mest här på jorden. 
 
Har ni chans att åka iväg på en volontärresa så ta den, det är det bästa man kan göra!
Världens underbaraste. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback