Svenska hollywoodfruar

Det är höst och alla börjar prata om höst-tv-kvällar. Massa serier har säsongsstart nu. Jag följer bara paradise hotel, men det finns en serie jag vill följa men som jag har glömt bort vecka efter vecka. Igår tog jag mig tid att kolla ikapp de tre avsnitten som redan släppts av Svenska hollywoodfruar. Jag tycker den serien är så otroligt underhållande HAHA. 
Här får ni några korta åsikter om de fyra fruarna. 
 
Maria Montazami 
Alltså, man kan ju inte annat än att älska henne! Hennes underbara sätt att prata och hennes sköna åsikter och lösningar på saker. Min absoluta favoritfru så att säga. 
Britt Ekland
Jag skulle vara så starstruck om jag var med i programmet tillsammans med henne. Älskar hur hon står upp för vad hon tycker och tänker. Och jag måste ju bara undra hur man kan vara så otroligt snygg när man är i den åldern?
Gunilla Persson
HAHAHA! Hon är så patetisk och amatör och det är så himla roligt. Hon passar ju inte in i programmet för fem öre men jag sitter bara och skrattar åt henne och hennes försök att vara en hollywoodfru.
Åsa Vesterlund
Så dum i huvudet att det blir kul. Hon kommer antagligen explodera under den här säsongen då hon gör nya botoxingrepp i varenda avsnitt. Hade mycket hellre sett Siv Cotton i ännu en säsong. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback