Stockholm

Hej!
Den här helgen har varit så bra! I lördags morgon packade jag och Dennis in oss i bilen och åkte upp till Stockholm. Första stoppet var i Stuvsta hos David och Emma. Vi åkte iväg och handlade lite mat och åt sedan lunch med dem, mamma och Johnny. Sen tog vi oss in till stan för lite shopping. Fick köpt nästan allt på min shoppinglista. Vid sjutiden åkte jag och Dennis till vårat hotell, tog en promenad till en jättemysig restaurang och hade en mysig middag. Hade en toppenkväll och jag somnade i hans armar. 
På söndagen åt vi hotellfrukost (finns få bättre saker). Vi gick omkring på naturhistoriska med mamma på eftermiddagen och avslutade kvällen på Friends aréna där vi såg Sverige vinna över Liechtenstein i fotboll med 2-0. Efter matchen tog vi bilen hem och jag och Dennis landade hemma hos oss vid tvåtiden på natten.
På väg!
En ensam liten tomat på Lidl.
På väg till hotellet.
Mysmiddag med min finaste.
Hotellfrukost!
Vårat fina hotellrum.
Älskar honom så det gör ont.
Morgonpromenad.
Dennis och hans nya BFF.
Matchen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback