We are slavic

I fredags gick jag och Amanda ut, första gången på länge. Det var awesome!
Den här helgen har min fina kompis Hanna från Stockholm varit här! I lördags förmiddag åkte jag till resecentrum för att hämta henne, vi pratade om allt och inget fram tills vi åkte och träffade Helena. Vi åt lunch på Pizza planeten, satt där i säkert två timmar haha. På kvällen åkte vi tre plus Dennis iväg till Crille för att fira hans födelsedag med hans kompisar och Amanda. Jag hade en mycket trevlig kväll. :) På natten sov jag, Hanna och Dennis hos mig. Jag och Hanna gick upp tio igår, chillade och åkte och åt lunch på McDonalds. På eftermiddagen satt vi, Dennis och Helena hos mig och chillade asgalet, kollade YouTube och sådant där.
På kvällen åt jag och Dennis middag hos mormor och sedan kollade han och mamma på hockey. 
Imorse sov vi till elva, haha! 
Ciao. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback