This is it, I gotta start living

Shallå!
Idag är en bra dag, och jag tänker inte låta någonting förstöra det. Jag har tillochmed gråtit några tårar idag men är fortfarande glad, glad, glad! :)
Så imorse blev jag väckt av ett telefonsamtal 10.10. Det var min rektor Lasse som ringde. Klockan 10.40 befann jag mig på Karro, 11.20 blev jag inskriven på Karro, så nu har jag bytt skola. Det känns bra, tråkigt att lämna min klass på Risbergska, men jag kanske börjar där igen nästa termin. 
När jag kom hem till mitt wifi såg jag att jag hade fått 10000 följare på instagram, och det kändes ju jättekul. Det har varit soligt ute idag och nu är det helg! Och jag har sett fram emot den här helgen. 
Allt är bara bra idag, jag är så glad. :) 
Lagom asful, men VEM BRYR SIG :)
 


» Sara

Finaste Annelie!

Svar: du är gumman !
Annelie Andersson

2014-03-15 // 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback