Not your business

Just nu är jag riktigt irriterad på folk som lägger sig i delar av mitt liv som de verkligen inte har ett skit att göra med. Att få frågor om sina vanor, varför man gör som man gör av någon som det inte angår är nog bland det jobbigaste man kan råka ut för. Är för tillfället riktigt pissed på grund av en sak som hände tidigare idag som jag inte tänker gå in djupare på men nu tänker jag iallafall klargöra några saker för er som läser det här:
*Jag är 19 år, jag klassas som vuxen.
*Mina val är mina val och ingen annans. 
*Jag försöker göra val som påverkar mig själv och inte andra.
*Jag har ett privatliv som jag gärna håller just privat. 
*Håll käften.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback