Mer swag motherfucker

Hej babes! 
Igår var det torsdag och då stannade jag hemma från skolan, men lyckades ändå plugga lite hemma. På eftermiddagen kom Dennis och hämtade mig och vi åkte till Maxi och köpte liiite godis, sen åkte vi hem till honom och aschillade tills min finaste, bästaste Amanda kom dit och stannade ett tag för att prata om allt och snapchatta. Efter hon hade dragit åkte jag och Dennis och köpte pizza och sen kollade vi film och pratade i telefon med min KOMPIS innan vi somnade. Imorse kände jag "NEJ" när klockan ringde och snoozade i cirka fyra timmar, hehe. Jag var i skolan ett litet tag innan jag åkte hem och sedan dess har jag varit död. Vill bara äta och sova nu..
Ciaokatt. 
Dennis har swag som vanligt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback