Jag är så rädd att du någon dag ska se mig så som jag ser mig själv

Yo waddap?
Så jag började alltså på Karro idag. Det kändes helt okej även fast jag satt helt forever alone mellan halv 10 och tre typ. Jag gjorde samma sak exakt hela dage, litteraturhistoria och det var väl lagom kul. MEN jag var där, jag gjorde vad jag skulle och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, nu kommer det äntligen bli bra eller hur..? 
Imorgon ska jag ha historia dagen. Jag lovar, jag hatar historia mer än vad jag hatar ketchup och jag antar att det kan vara anledningen till att jag ligger två kurser efter hehe...
Nu på kvällen har jag dansat på rosta och det gick sådär. Vi är lite fast just nu, men vi börjar sakta men säkert närma oss slutet nu och det känns så bra! 
Nu är jag trött.
Ciaokatt. 
Kul väder. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback