HAPPY BIRTHDAY JUSTIN!

IDAG FYLLER HAN MED STORT H 20 (SERIÖST 20?!?!?!) ÅR!!!!
JUSTIN DREW BIEBER!!!!!
Jag kan inte förstå att han har blivit så himla stor, 20 år..! Han har växt upp framför hela världens ögon, och nu är han 20 år, 20.. Han är inte tonåring längre, han är så stor. Och jag kan inte beskriva med ord hur extremt stolt jag är över min Justin! Världens finaste, bästa, underbaraste Justin. Jag såg honom första gången 2008 på YouTube. Då såg jag en kille i min egen ålder som hade extrem talang, nu sex år senare ser jag hela min värld när jag kollar på kidrauhls videos på YouTube. Jag blev besatt av honom 2011 och sedan dess har han ägt en stor del av mitt hjärta som alltid kommer att tillhöra honom. Och jag kommer alltid finnas här för honom, vare sig det är han 16e födelsedag eller 116e. Once a belieber always a belieber. 
Jag trodde aldrig att någon som man aldrig ens har träffat, någon som inte ens vet om att man existerar skulle kunna betyda så mycket för en. Att den personen skulle kunna få en att orka när det känns som att det enda valet man har är att ge upp. Jag har så mycket att tacka honom för och jag önskar verkligen att jag får möjlighet att visa honom hur mycket han betyder för mig någon gång. Han har fått mig att tro på mig själv, tro på att mina drömmar kan bli verklighet så länge jag inte ger upp. Han är min största inspiration och jag ser upp till honom mer än någon annan. 
Och nu hoppas jag att han får den finaste 20-årsdagen någonsin för han är värd det allra bästa, världens bästa Justin. Jag kan inte förstå att han faktiskt blivit så stor och det kommer ta ett tag att smälta det, men jag älskar honom fortfarande lika mycket som jag alltid har gjort. Jag ska tillsammans med min andra familj, mina beliebers, hjälpa Justin att få en underbar dag. 
Justin Drew Bieber, jag älskar dig. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback