Du är så speciell

Chacha snyggingar! 
Idag sov kom jag till skolan ganska sent men hann ändå att plugga liiite historia. Jag var ganska flummig typ hela tiden och vid 12.15 kom Amanda och hämtade mig och vi gick till Coco thai, jag gick aldrig tillbaka till skolan, hehe. Det var såååå gott på Coco Thai. Vi blev jättemätta och jätteskrattiga och satt i säkert en timme och skickade fula snaps till varandra hahaha, länge sen jag skrattade så mycket! På vägen hem letade vi efter Lars, men han hade tydligen bytt lokal.. :/
Nu har jag legat i sängen sen jag kom hem och har inga som helst planer på att flytta mig. Jag är extremt trött!
Puss.
 

HAHAHAAH vi är asroliga, satt i mitt klassrum och bytte tröja hahahaahaaha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback