Det är inte synd om dig, det är bara ditt försvar

Hallue!
Jag har haft en ganska fett awesome helg. I fredags kväll träffade jag Amanda. Vi åt chicken nuggets och allt sånt där. På kvällen var vi på strömpis, pratade med döva människor och drack medicin. Jag sov hos Dennis och vid 12 på lördagen kom Amanda förbi och hämtade mig och vi åkte hem till henne och åt, sov och duschade innan vi började fixa inför ännu en utgång. Den här kvällen blev det Frimis och det var asmycket folk där så det var ju kul. Jag hade en grym kväll förutom ett panikanfall. Natten spenderades ännu en gång hos Dennis och imorse åkte jag och Amanda hem till henne tillsammans igen. Nu är jag hemma, död och lite wattafakk. 
Väldigt intensiv helg, men det var det jag hade förväntat mig. 
Hoppas ni har haft en lika awesome helg som mig. 
Puss babes!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback