Volontärresa igen

Jag har inte uppdaterat på år som ni kanske har märkt men nu tänkte jag börja göra det eftersom jag faktiskt befinner mig i Thailand just nu! 
Söndag eftermiddag sa jag hejdå till Dennis, mamma och Johnny på Arlanda och det var faktiskt ganska jobbigt.. Sex veckor helt utan dem, plus alla andra..! Imorse landade jag i Bangkok klockan 05.15 och träffade min handledare Rose. Vi satt och väntade på två andra volontärer som skulle landa lite senare och vi hade sååå mycket att prata om eftersom vi inte setts sen i december! Mellan åtta och nio kom Josefine och Elin.
Den här dagen har vi mest spenderat hos Rose och jag har inte riktigt fattat att jag faktiskt är iväg på volontärresa igen..!
Nu ska jag sova då vi åker ner till barnhemmet vid åtta imorgon på morgonen.
Hoppas allt är bra med er.
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback