Rain

Hej! Idag träffade vi de resterande klasserna som vi ska undervisa, de är äldre och har svårare att lära sig engelska så de lektionerna kommer bli en riktig utmaning.. Jag var dock inte med på highschool-lektionen då jag knappt kunde stå för min rygg gjorde så ont tack vare min alldeles för hårda säng men jag fick höra från de andra att de var absolut värst. 
När vi kom hem från skolan gjorde vi en liten utflykt som jag tar i nästa inlägg och sen satt vi ute och åt chips och popcorn på altanen. Rose och David fixade även mjuka madrasser till sängarna och det är såååå mycket skönare nu! När barnen kom hem blev det lite lek som vanligt. Imorgon tänkte vi börja med lite mer organiserade aktiviteter för barnen. 
Kvällen var mysig, första kvällen som det var sist jag var här.
Nu ska jag snart försöka sova, imorgon åker jag inte med Rose och David utan med skolbussen som går en halvtimme tidigare så jag måste vara utvilad.
Pusshej!
Lektion.
Det regnade lite..
De sov så sött när vi kom hem vid lunch.

Men när baby vaknade var det dags att krypa, träna på att stå och jaga skor!

Han är för söööt!

Vårt husdjur, vi har också några ödlor som bor i fläkten och i vårt badrum.
Bad.
Bröderna skaffade cooola frisyrer!
Kramis!


» Carro

Vad mycket fina och härliga bilder du har tagit :) ! 💜❤️

2014-06-26 // 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback