Papayasallad

När vi kom hem från skolan åt vi lunch och sen sov jag i några timmar. Runt halv 4 gick vi till 7eleven för att köpa läsk och godis. När vi kom tillbaka hade barnen nyss kommit hem. Det var sponsorer som bjöd på middagen ikväll. Det kommer sponsorer lite då och då, mest på helgen och de bjuder på mat, ger barnen leksaker, kläder eller liknande eller ordnar någon aktivitet. Idag fick vi papayasallad som är en väldigt populär thailändsk rätt, det var supergott. Till efterrätt blev det glass vilket gjorde barnen väldigt glada! När sponsorerna åkt iväg var det dags för barnen att städa och småkillarna att klippa sig, sedan sa vi god natt och ses imorgon. 
Nu är det snart sovtajm för mig.
Hemlighetsfull pojke smyger runt volontärhuset.
Efter skolan diskar de och tvättar kläder.
Och när de är klara med det så gosar vi lite och leker.




Min fina!

Middag.
Josefin och Elin gillade det också!
Och även småbarnen.
Lillflickan med sin glass, jag tror den lilla människan åt hela två och en halv glass!
Glass!

Baby!
Vattenmelon, åååh hon är så himla söt och charmig!
Kortklippt(!) och sötast i världen.

Underbara barn.
Dags att klippa håret på småkillarna.
Dtoi blev Allra snyggast!
God natt<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback