I'm back

Hej!
Nu är klockan snart halv 10 och jag ligger i sängen. Äntligen har jag fått träffa alla fina barn igen! 
Vi kom fram vid halv 11 och då var det bara några stycken på barnhemmet eftersom de andra var i skolan. Vi åkte och handlade frukost med Rose och David och sen chillade vi mest tills de andra kom hem från skolan vid fyra. Barnen sprang och kramade mig och sa mitt namn, så kul att de kommer ihåg en!! Mycket annat än det har inte hunnits med idag.. Imorgon åker vi till skolan vid halv åtta så jag måste snart försöka sova.
Pusshej!














» Sara

Alltså ÅHH jag är så avundsjuk!!
Vill också vara där och gosa med alla dessa sötnosar! Krama och pussa på dom extra mycket från mig! Vill så gärna följa med dig någon gång! Ha det BÄST nu vännen! puss!

2014-06-25 // 01:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback