Gräsklippning

Hey! 
Gårdagen var en lång och riktigt bra dag! Eftersom det var lördag så hade vi sovmorgon och jag vaknade runt halv tio, så skönt. På morgonen lekte vi lite med alla barnen och hade det trevligt. Vid två tiden gick vi ut för att ta båten till Amphawas floating market där vi hade en toppen dag. Jag skriver ett separat inlägg om marknaden lite senare idag.
Puss!
Barnen lekte tåg.




Tjejerna är så duktiga på att fläta! 
Min babe!
Barnen kan sova var som helst!
Pusssss!
Min fina!
Dagens höjdpunkt enligt barnen var när gräset blev klippt, de satte sig på trappan och var publik.

Killarna roade sig med att reflektera solen på speglar och cd-skivor. Haha alla ser ut som gamla gubbar på bilden!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback