Sponsorer

Idag är det lördag och jag tog en liten sovmorgon efter gårdagens festligheter. På förmiddagen lekte vi med de yngre barnen och sedan kom det sponsorer som bjöd på mat och gav presenter. Trevligt. Sen försvann barnen nästan hela eftermiddagen, jag antar att de sov. Sen eftermiddag kom de fram för att leka och busa igen!
Busungen.<3
De få ballonger som fanns kvar ifrån gårdagen var mycket populära.
Spexare.

Barnen fick efterrätt från sponsorerna, idag bjöds det på jelly.
Barnen nöjde sig inte med att ta en eller två utan byggde små berg.
Dock var de lite krångliga att öppna....
Presentutdelning!
Barnen kollar igenom vad sponsorerna har gett dem.
På eftermiddagen satt barnen nere vid vattnet och åt godiset de fått.
De fick också ryggsäckar allihopa, sådana som ni ser här.
 
Barnen fick små bollar av några sponsorer igår, idag kom tjejerna på att de var perfekta att använda som bröst! 
 
Ducklips!!!
Min gosis.
Superninja i bakgrunden!
 
Jag har också tvättat idag, en såndär grej som man helt glömmer att berätta även fast det tar säkert två timmar att tvätta upp några tröjor haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback