Showtime

Idag var den sista dagen av långhelgen, barnen har varit lediga från skolan sen i fredags. 
Idag hittade jag de minsta barnen med en utav de lite äldre liksom på baksidan av ett hus, där höll de på att dansa. Sen gick de till huvuddelen av barnhemmet och hade en liten show, åh så söta! Efter det dansade många utav barnen på olika ställen. 
De tvättade också bord idag, och vi fick hjälpa dem att bära dem, så tungt haha... 
Nu på kvällen har jag ätit middag med barnen och ganska nyligen sagt gonatt till dem. Så mycket pussar!
Hoppas ni har det bra!
En utav de äldre tjejerna har haft pink eye nu i ett par dagar och idag blev även min snuttis smittad.
Kolla vad stor baby har blivit! Han växer för varje sekund som går. 
Älskar dem så!
Min ängel.
Vattenmelon kom på eftermiddagen och ville umgås lite. Barnen får inte vara på vår veranda men hon ville så gärna spela lite mobilspel så hon gömde sig bakom en stol. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback