Pokémon

I söndags förmiddag åkte Elin och Josefin upp till Bangkok för att idag fortsätta mot Sverige. Det kändes jobbigt att de åkte, har haft väldigt roligt med dem! Kommer sakna dem så. Efter att de hade åkt var det sponsorer här som bjöd på mat. Sen minns jag faktiskt inte riktigt vad som hände, har inte tagit några bilder knappt och då är det svårt att komma ihåg haha! 
Jag åt potatis till middag och det var underbart.
Vet iallafall att jag somnade under ett skypesamtal med Dennis och vaknade upp några timmar senare och ropade efter honom sådär tio gånger, haha. 
Åh den här killen var världens finaste. Han märkte att jag var lite ledsen efter att Elin och Josefin hade åkt så han gick och höll mig i handen och såg till att jag inte var ensam och delade sin chipspåse som han fått av sponsorerna med mig. Sen sa han "I go Sweden you, you no sad", åh mitt hjärta smälter.
Potatis!
De här två tjejerna försökte lära mig hur man spelar Pokémon med tre kort och lite sten/sax/påse inblandat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback