Party party!

Dagen började med att blåsa ballonger eftersom vi bestämde oss för att ha disco för barnen på kvällen. Vi hade hundra ballonger att blåsa upp och konstigt nog så verkade det som färre. 
Jag och Elin letade efter några fina lampor på floating market och hittade också det. Vi kom hem runt halv sex tiden och började direkt sätta ihop ballongerna med tejp. Vi hade köpt 12x6 chipspåsar och 12+3,6+3,6 liter läsk till kvällen också.
Jag kan inte säga annat än att den här kvällen var den absolut bästa hittills i Thailand, och också en utav de bästa kvällarna i mitt liv. Jag var så glad för man såg verkligen hur glada barnen var. Jag dansade med dem och var verkligen genomsvettig när kvällen var slut. Jag kan inte beskriva den underbara känslan jag har i kroppen just nu, så fantastiskt!
Jag kommer ladda upp massa bilder nu, jag kommer se riktigt ful ut på vissa men vet ni? Jag bryr mig inte, för de här bilderna är från en så perfekt kväll att inget spelar någon roll. :) 
Ballonger!!!
Dricka och chips.
Haha "vimmelbilder" ;). Har knappt haft min telefon själv på hela kvällen och man får faktiskt väldigt mycket bättre och roligare bilder när något utav barnen har den.
 
Älskar denna tjej så det gör ont!
Ballongerna var minst sagt populära!
<3
Åh, min snuttis blev så rädd när ballongerna smällde...!
 

Ballonger! 

Min fina kompis. En utav mina bästa vänner i hela världen, så mycket kärlek.
Ducklips!
De här tjejerna är de här på barnhemmet som jag alltid har haft allra bäst kontakt med, de pratar båda väldigt bra engelska och är bland de snällaste jag vet.
Haba haba-dansen! Helt sjukt att de faktiskt kommer ihåg den efter nästan 1,5 år! 

Efter att ha fräschat upp deras minne med haba haba blev jag snabbt dans-ledare och körde Haba Haba, Cha cha slide och Macarena(som barnen kallade Macaroni) x antal gånger! Svettigt men jättekul!
En bild som en av de äldre tjejerna tog med min mobil, tycker den blev väldigt fin! 
Brorsorna skaffade sig en egen scen.
 
 
Show off!
<3

















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback