Papayasallad till middag

Idag åkte bara jag och Jossan till skolan. Jag var ganska nervös på vägen dit då vi skulle ha 7orna, 8orna och 9orna idag, jag har inte riktigt haft dem tidigare och jag trodde det skulle vara jobbigt att ha så gamla elever, men det var det verkligen inte! 7orna var väldigt duktiga men dock var det fyra elever som var väldigt stökiga. 8orna och 9orna gick i samma klass eftersom det bara finns två 9or. De skötte sig väldigt bra men hade ganska svårt att förstå uppgifterna.
När skolan var slut åkte jag och Jossan till Tesco för att köpa lite saker, vi åt även där. Vi åkte buss hem och kom hem någon timme innan barnen. 
När barnen kom hem lekte vi runt bryggan, åt middag och nattade barnen. 
En utav de duktiga high school-klasserna.
Tjejerna lekte runt i leran.
Idag fångades en fisk istället för en gong som igår.
Några av killarna badade.
Åh sötaste.
EN av tjejerna lånade min kamera för att ha en liten photoshoot.
Tog en helt vanlig selfie med några nakna barn i bakgrunden.
Köpte med papayasallad hem från Tesco och åt den till middag, åååh så gott!!
När det var dags för barnen att äta middag hade jag fem barn på mig som alla skulle bli matade samtidigt. Lite stressigt men som tur var tog min flicka över och matade Tomtis medans jag matade henne, haha!
Barnens middag är en utav de mysigaste stunderna på dagen!
Det där leendet och de där pussarna, åh vad jag älskar dem.
Min lilla ängel!
Sovande baby


















































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback