Nagellack

Idag kom en ny volontär hit, Amalie! Så kul med sällskap igen. Hon kom med Rose och David vid lunchtid och då åt vi tillsammans här hemma och sen åkte vi iväg till Tesco för frukosthandling. När vi kom hem vilade jag ett tag medans Amalie packade upp och vid kvart i fyra kom barnen hem. Jag lekte med baby medans de andra barnen städade och sen satt jag och busade med de yngre barnen ett tag när de hade samling. Efter det målade jag naglar med några utav barnen och en utav tjejerna gav mig en manikyr med svenska flaggan.
Jag åt middag med Amalie, Rose och David och sen nattade jag barnen. Tomtis somnade i mitt knä och det kändes jobbigt att gå därifrån. 
Nu på kvällen har jag suttit ute på bryggan och pratat med Amalie, Rose och David i flera timmar. Jättetrevligt. Sedan hjälpte jag två av sjuorna med läxorna.
Umgicks med katten Fay medans jag väntade på att Rose och de andra skulle komma. 
Min ängel gick och bar på en pall och när hon såg att jag hade kameran så satte hon ner den och satte sig så fint på den för att jag skulle ta bild.
Min "lillkille" som har blivit så stor!
David spexade med sin nyinhandlade toalettsits!
Nagellack! En tjej kastade nagellacksborttagning i en killes öga så det blev helt rött och svullet.
Den här killen var väldigt nöjd med sin målade nagel!
Min fina!
Läxläsning, så duktiga tjejer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback