Loom

Idag är det lördag vilket innebär heldag med barnen, så kul! Det var även Elin och Jossans sista hela dag här. På förmiddagen spelade vi kort och sedan kom det sponsorer som bjöd på mat och hade en aktivitet där barnen skulle göra någonting liknande loom sen skulle de använda banden för att göra träningsövningar. En av sponsorerna hade en kompis som gift sig och skaffar barn med en svensk man och tyckte det var väldigt kul att vi kom från Sverige.
På eftermiddagen blåste vi ballonger till kvällens disco, vi fick även förstärkning av två äldre tjejer så tacksam för det! När det var klart tog vi fram nagellack till barnen och sen började vi fixa ordentligt inför kvällen.
Kortspel.
Ängeln målade gipsfigurer men plötsligt blev mina ben mer intressanta att måla på, så jag målade hennes händer och gjorde avtryck i mina egna.
Allt kladdande med målarfärg slutade med att jah fick tvätta av både mig själv och henne, och gon bestämde sig för att duscha av hela sig...

..och sen fick vi jaga henne eftersom hon inte ville bli torkad!
Min underbara.
Sponsorerna som kom idag.
Dagens aktivitet. Ska leta efter gummisnoddar i olika färger till barnen när jag åker till Tesco på tisdag.
Alla verkade uppskatta sponsorernas aktivitet.
Kanonkulan!
Ballongblåsning. Istället för 100 ballonger som vi hade sist så hade vi köpt 310 den här gången...
Måla naglarna!
Baby ville också vara med.
Jag och Tomtis matchade varandra med vattenmeloner.
En tjej körde på silverglittriga naglar, passade bra till discot nu på kvällen.
Åh denna kille. Den här bilden påminner mig så mycket om sist jag var här och jobbade och han ofta var sjuk och låg hos mig, min fina.
M
Min lilla jultomte.





































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback