Lilo Stitch

Idag åkte jag till skolan med skolbussen och Amalie, Rose och David åkte bil så jag var där före dem och tjejerna försökte lära mig spela en låt på deras instrument, det gick sådär haha. Vi hade fyrorna och femmorna idag och det var jättekul. Lektionerna blir alltid roligare när David är med haha. Efter skolan sov jag i flera timmar och vaknade först när barnen var hemma igen. Då gick jag och Amalie ut och jag lärde henne lite namn. Sen åt vi middag och sen gick vi upp och nattade barnen. Efter det satt vi på undervåningen och umgicks med några utav barnen, mysigt. Nu har jag suttit och pratat med Amalie och Rose några timmar och snart ska jag nog gå in och lägga mig. 
Väldigt mörk bild från min musiklektion denna morgon.
Så underbara.
Barnen älskar kameran.

Min fina rumskompis som jag delade säng med två nätter i Hua Hin i gult.
Några av mina underbara favoritkillar!
Måste skaffa sådana tröjor till mina framtida barn, så sött.

Dags för de minsta att sova. 

Kvällsmys.
Sen släppte jag ut mitt hår, så skönt! Det är svårare att få löss om man har håret uppsatt, men jag hatar verkligen att ha det uppsatt.

Amalie och en fin tjej. Amalie har fått smeknamnet Ammi eftersom våra namn är så lika.
Min vackra solstråle. Känns så sjukt att jag snart ska åka hem, hur ska jag klara av att lämna henne en gång till... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback