Kindergarden

Idag kom vår handledare Rose ner hit för att undervisa highschool-eleverna. Meningen var att vi volontärer också skulle vara med men vi kände oss alla lite småsjuka. Jag och Elin gick in till dagiset ett tag och lärde ut lite engelska. Vi åkte hem redan halv 10 och vilade. Till lunch fick vi totalt smaklös soppa. På eftermiddagen tog vi oss iväg till 7eleven för att köpa saker vi ska ha med till Hua Hin imorgon. När vi kom tillbaka hade barnen kommit hem och vi lekte lite lugnt med dem. Nu på kvällen har jag suttit och pratat med två utav de lite äldre tjejerna ganska länge och haft tacokväll med Elin och Jossan, mysigt! 
Nu är klockan nästan ett här men jag är faktiskt inte så trött än.
Dagis.
Min älskling.
Tar ett bad efter skolan.
Min bebis.
Tomtis var lite sur och ledsen för de äldre tjejerna rengjorde sår på hans hand.
Baby med sin mamma.
Underbara.
Diskar efter middagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback