I want to make you happy because I love to see you smile

Idag var det min sista hela dag här. Går verkligen sex veckor så här fort..? 
I skolan hade vi highschool-klasserna och det var två roliga lektionern med bingo. Jag lyckades också ta en otroligt överdriven snapchat bild inför hela klassen. Jag trodde de skrev så jag putade med läpparna och posade och helt plötsligt började alla skratta.. Haha! 
När vi kom hem från skolan väntade mat som jag inte gillade så det fick bli en halv drakfrukt till lunch. Sen gick jag till 7eleven och köpte lite godis till flygresan imorgon natt. När barnen kom hem gick jag omkring och pratade och kramades och lekte med allihopa, därför har det knte blivit jättemycket bilder idag. Jag åt middag med barnen och gick sen iväg och åt själv. När jag kom tillbaka satte jag mig med småbarnen och då kom alla och kramade mig och en av tjejerna berättade att det var för att jag skulle åka. Det var mysigt med massa kramar. Sen började en utav killarna gråta för att jag ska åka hem, vilket jag inte alls var beredd på då så jag bara kramade honom, kände hur tårarna brann bakom ögonlocken men tänkte om och om igen att jag skulle vara stark för barnens skull. Min flicka började också gråta. 
Jag följde med upp och nattade småbarnen den sista gången för denna gång och pussade dem alla några extra gånger. Sen satt jag med de äldre tills de skulle gå och lägga sig.
Den här killen var hos oss på rasten och spelade och lyssnade på musik.


Smygbild på min munkkompis. Har träffat på honom några gånger på väg till eller från 7eleven och pratat med honom. Han bor också just bredvid hemmet så vi har pratat över bryggorna några gånger också. Idag sa vi hejdå och vi ses nästa gång.
Baby gosade hos mig när barnen hade kommit hem och hade samling.
Killarna lekte kurragömma och de hittade ett smart gömställe. Det tog lång tid innan de blev hittade.
Min fina.
Skaffade sig en ny hatt.
Barnen slänger ner alla matresten i vattnet eller just vid vårat hus. Inte konstigt att vi har massa råttor i busken bredvid huset. 

Disk och tvätt.
Snygg-snygga bilder.
Min vackraste, underbaraste solstråle.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback