Friendship garden

Idag kom Amalie också med till skolan. Vi hade fyrorna och femmorna och gjorde exakt samma sak på båda lektionerna. Skjutsen hem väntade på oss när vi hade slutat så det var bara att hoppa in och åka hem direkt. När vi kom hem var maten redan där så vi åt, sen tog jag en dusch, gick till doktorn och fortsatte in mot Mae Klong en snabbis. När jag kom tillbaka hem satte jag mig med de två äldsta tjejerna och min flicka som höll på att sortera mediciner. Vi kollade också på videorna i min mobil, blev en hel del skratt haha. När barnen kom hem vid fyra satt jag och väntade med dem, städade med de minsta och sen var det dags för de äldre pojkarna att klippa sig. Alla blev snaggade. Har gosat runt och lekt runt med allihopa nu på eftermiddagen/kvällen. De åt middag sent och jag följde med de små upp till sovrummet och nattade dem. Nu har jag suttit ute med en av tjejerna ett tag och också hunnit duscha och dricka massa juice.
En av killarna gjorde den här till mig och Johanna.
Skolbussen.
Klass fyra.
Uppgiften som de båda klasserna gjorde, en friendship garden.
Nyklippt baby.
Vi härmade varandra och till slut en bild när vi båda gjorde samma min.
Min vackraste.
Fyra av mina favoritkillar här i världen och en av mina favoritflickor.
Min lilla ängel.
Så fina!
Mitt ögonbryn är delat i flera delar, HAHAH.
Spexar.
Längtar så till den dagen jag verkligen kan kalla detta ställe för mitt hem.
Några av tjejerna fick också håret klippt.
Idag fick barnen något speciellt schampoo, tror det skulle ta död på den mesta skit de kan ha i håret. Dock vet man att ger man dem en flaska att dela på så tar den slut direkt så de fick det i håret innan de gick in i duschen.
Baby somnade trots alla ljud från tjejer och killar som blev klippta.
Barnen väntar på sin efterrätt, idag mjölk med jordgubbssmak.
När barnen hade ätit klart hade den här grymma tjejen en liten mime-show för mig och några yngre tjejer. Haha skrattade så mycket, hon är verkligen vår egna lilla underhållare! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback