For art's sake

Laddar upp de bilder jag tog på "For art's sake!" i lördags eftersom jag bara har mobilbilder därifrån. Vissa skulle behöva cropas så att de ser mer realistiska ut men det har jag inte ork för nu. Vi hade verkligen jättekul där, väldigt cool utställning!
 
Förvånandsvärt glad ut för att befinna sig i munnen på en haj.
Måste ha en såndär Instagram-skylt hemma på väggen, hur cool?!
 
 
Hur creepy?
 
Älskar de kommande tre bilderna.
Först bestämde han sig för att doppa handen i blodet..
..sen luktade/smakade han på det...
...vilket inte var en trevlig upplevelse!!
 
 
Den här ville de ta med hem så de försökte dra av den från väggen.
Två gäng besökte månen en snabbis.
Jag skaffade en bil, rätt schysst asså.
Det regnade väskor, grisar och pizzor från himlen!
 
Kan jag snälla få en riktig sådan här i denna storlek?
Den här hade varit en helt okej julklapp.
For art's sake.

























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback