Du borde sett hur underbart jag mår

Idag var det Elin och Jossans sista dag i skolan, känns ganska tråkigt. Hur som helst var det riktigt bra lektioner vi avslutade med! Första lektionen skulle vi ha ettorna men lärarna sa till oss att gå till dagis istället så hade vi lektion med dagisbarnen och ettorna istället, vilket var riktigt roligt. Mycket lek och skratt. Andra lektionen var med sexorna, och de var så duktiga och jobbade väldigt bra. När vi kom hem gick jag och la mig eftersom jag inte mådde så bra, jag sov till barnen kom hem. När de kom hem körde jag lite gymnastik med killarna på bryggan, de är så duktiga!! Sen åt vi med småbarnen. På kvällen spelade och sjöng jag med en äldre man som kommer hit vissa dagar för att kolla till barnen, det var så mysigt! Vissa av barnen kom dit också och allt var bara så himla bra.
Nu på kvällen har jag suttit och pratat med en utav de äldre tjejerna i någon timme om allting, väldigt trevligt.
Bilderna kommer imorgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback