Dans

Igår var det måndag och dags för skola igen efter tre dagars ledighet. Amalie mådde inte så bra så jag åkte till skolan själv och hade lektion med sexorna och ettorna, det var två jättekul och bra lektioner. Under sexornas lektion hade alla framme mobilen och spelade musik (vilket var helt okej eftersom de just då bara ritade) men jag tänkte att jag också fick lyssna på musik då och satte på Haba Haba, eleverna blev så förvånade och tjejerna från hemmet ställde sig upp och dansade. Så där 40 minuter in på lektionen dansade vi igenom den dansen två gånger och sen satte de sig och fortsatte med sin uppgift, haha så kul. Ettorna var väldigt stökiga till en början men efter att jag började ge dem glada smileys för bra beteende och ledsna smileys för dåligt blev det ordning. Det var bara en tjej som gick därifrån med en ledsen smiley. 
När jag kom hem åt jag lunch, friterad fisk, så gott! Saknar fiskpinnar haha... Efter det duschade jag och la mig och sov tills barnen kom hem. Vi försökte skypa med Johanna med internet svek oss. Barnen gick och la sig tidigt och Amalie också så jag satt ute i ett par timmar och bara njöt av att vara på den plats jag älskar mest i hela världen.
Fina klass 6!
Försöker skypa!
Våra "småbarn".
Så fina!
Baby tog ett bad i ett handfat.
Dags att natta barnen.
Gos och tumbrottning med min ängel.
Haha de ser så borta ut båda två..
Killarna spelade lite kort.
Jag åt drakfrukt på kvällen, åh så gott. Kommer sakna all god frukt här.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback