Catfight

Nu till det där jättemysiga som jag möttes av när jag kom hem från skolan igår. Jag var på väg till volontärhuset när jag såg att katten satt och kollade på något mot väggen. Jag såg något grönt som rörde sig framåt och det tog någon sekund för mig att förstå att det var en orm. Den var alltså inne i barnhemmet. Jag hämtade en av tjejerna som är hemma hela dagarna och visade henne och hon sa att den inte var giftig men att jag skulle akta mig.. Så jag stod där, drygt en meter i från dem och vågade inte gå förbi, och jag är glad att jag inte gjorde det för helt plötsligt började katten och ormen slåss! Det var riktigt äckligt och sjukt coolt. Efter några minuter tröttnade ormen och ringlade ut på gräset upp i ett träd/buske. Mitt hjärta slog hårt efter det där och jag gick på tå de första minutrarna haha. Kan ju lugnt säga att det inte blir någon genväg över gräset eller gymnastikträning där längre... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback