Babypuder

Igår var vi i skolan för första gången på över en vecka och det var så kul! Saknade det verkligen. Vi hade tvåorna och treorna. Tvåorna är en ganska stor och stökig klass som kan vara ganska jobbig att handskas med, men det går bättre och bättre. Treorna däremot är bara sex stycken och flera av dem är riktigt duktiga på engelska vilket är superkul! Enligt mig är trean en utav de roligaste klasserna vi har. 
Efter skolan åkte vi in till centrum, det finns inte så mycket att göra där egentligen men det är ganska mysigt där. När vi kom tillbaka hem tog jag en lååååång promenad på två timmar och skypade med mamma och besökte 7eleven. När jag var hemma igen hade barnen kommit hem och jag och Elin satte oss ute i regnet med killarna och hade det trevligt. På kvällen åt jag med barnen och sen kollade jag och Elin tv tillsammans med de minsta ett tag.
Vi gick och la oss väldigt tidigt på kvällen, det var skönt!
Våra tvåor!
Sjukling (pink eye) och baby låg och sov när vi kom tillbaka från stan.
Elins ben fick vara stol.
Mina killar! 

Tittar tv med barnen!
Pink eye och jag med babypuder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback