Ba dek dek dance to Macaroni

Ännu ett underbart disco med barnen ikväll. Ett litet "hejdå-disco" eftersom Elin och Jossan åker imorgon. 
Jag hade en så bra kväll, älskar barnen så mycket att det gör ont!
Han agerade lamp-stolpe eftersom tejpen tog slut!
Ni är så underbara mina finaste!
Barnen hade också gjort en dekoration.
Caterad is! 
På något sätt var 310 ballonger inte tillräckligt!?
Tjockisar..!
My baby!
Jag har en suprise till er alla när jag kommer tillbaka till Sverige..!
Så mycket kärlek!
Den här gången fick även baby vara med och festa en liten stund.
Min fina bästa vän!
Många som blev gravida ikväll..!
Ängeln ville också ha en ballong under tröjan.

Hon åt lite för mycket chips.
 
Min ängel.
Botten upp!
Ballong-puss!


Mår så himla bra här.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback