Think of me

Hej.
Den här helgen har varit både väldigt bra och väldigt dålig haha. 
I lördags morgon åkte jag och Amanda tillsammans med Henke och Gisela (två tränare i AGF) till Katrineholm där vi skulle gå en såkallad baskurs. Kursen SÖÖÖÖG. Alltså, den gav mig absolut ingenting så det var väldigt segt. Men när den väl slutade för dagen runt halv 5 så blev livet bra! Jag och Amanda bodde på ett litet hotell där och vi gick ut och köpte pizza och annat gott. Tillslut satt vi i sängen och åt och hade det jättebra! Vi sov många timmar den natten även fast vi blev väckta två gånger av fula människor. Kursen fortsatte klockan 9 nästa morgon och den var fortfarande väldigt sämst. Vi slutade fyra och vi var glada när vi satt i bilen hem.
På kvällen var jag hos mormor och morfar en stund och sen åkte jag hem och sov i 12 timmar, så värt!
Nu har jag lektion, blä.
Ciao. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback