Bet on it

HEJ MINA SUPERSTARS!!
Idag är allt helt perfekt och jag älskar mitt liv och lovet kunde inte ha börjat bättre! :)
Jag sov länge och det var så skönt. När jag väl kommit upp ur sängen och fixat mig lite åkte jag till stan och träffade Amanda för en liten dejt på Coco Thai, åååh så gotttttttttt. Efter vi hade suttit där i ett par timmar och blivit övertaggade på livet åkte vi ut på en cykeltur lite här och där. Vi satt på ESC-stenen och hade det extremt bra. 
Vid fyra åkte vi till Rosta där vi träffade Wilma och fortsatte jobba på vårat fristående och det blev jättesuperbra, kan inte vänta tills vi får börja lära ut det till gymnasterna! 
När jag kom hem däckade jag helt för all min energi har gått åt till att vara hyperaktiv idag, nu är jag glaaaaaaaaaaaad! 
Pussshej babes!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback