Baby Gaahn

Kolla hur stor baby-Gaahn har blivit!! När jag senast var på barnhemmet i december var han tre månader och pytteliten verkligen, och kolla nu! Kan inte vänta tills jag får träffa honom igen i sommar. ♥
Lite om den här bilden bara.. Tik (i gul tröja) är faktiskt mamma till Gaahn. Hon är ett år yngre än mig och är en utav de få som har lite större ansvar på barnhemmet. Hon kan i princip ingen engelska men är så himla gullig! Och lilla tjejen är Mookie som ni kanske känner igen från mina bilder ifrån första gången jag var där. Då var hon minst på barnhemmet och nu finns det tre stycken som är mindre än henne haha. Hon är såååå söt att jag seriöst skulle kunna äta upp henne!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback