Sleepless

Den här helgen sömnmässigt alltså...
Igår sov jag bara några få timmar till och från. Tidig förmiddag kom mamma förbi och vi bakade lussebullar och firade första advent med julfika. På kvällen åt vi middag hos mormor och morfar. När jag och Dennis kom hem duschade vi, kollade lite TV och gick och la oss vid tio. Jag hade fått tabletter som skulle göra det lättare att somna av mormor och det gick bra, jag somnade runt 10 och vaknade 11, somnade om efter ett tag och vaknade igen vid 1 och låg vaken till sex då jag bara låg och somnade till och från i någon timme...
Idag är det första december..! Har längtat så och om tolv dagar lämnar jag Sverige för en månad. Jag och Dennis kollade på julkalender, den var ju inte den bästa.. 
Nu är jag i skolan och ska skriva ett drama, det går segt, segt framåt. 
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback