Lång och effektiv dag

Vilken jäkla skoldag altså! Nio till fem, fyra uppgifter skrivna och inlämnade vilket har lett till att jag är otroligt trött men också vädigt stolt över mig själv. 
Efter skolan hämtade Dennis mig och vi åkte till mamma för att hämta Doris. När vi kom hem städade vi lite och sen lagade vi mat, jag hann också med att sova en liten stund. Nu har vi duschat och kollar lite TV. Ska försöka komma i säng tidigare än igår ikväll, önska mig lycka till.
Puss!
Skolselfie och Doris på minisemester hos mamma. 
Blev såhär ensam på skrivandelektionen i eftermiddags. De flesta i klassen var klara med uppgiften eller gick hem för att jobba men eftersom Dennis skulle hämta mig satt jag kvar, till slut gick även läraren hem..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback