Cevapi

Hej!
Den senaste veckan har jag pluggat, pluggat och pluggat! 
I lördags firade jag en tidig jul med familjen. Det var så mysigt! Massa god mat och så fina presenter. Älskar verkligen julen. På kvällen kollade jag, mamma och Dennis på en julfilm och jag somnade i soffan. Jag och Dennis sov i mitt rum hos mamma, där har jag inte sovit sedan studentent tror jag haha! 
På söndagen var det O, helga natt på stan. Det är en så trevlig tradition. Efter konserten sa vi god jul till Emma och sen gick jag, Dennis och mamma till O'learys för middag. Så otroligt god mat, god bless it. 
Plugg, plugg, plugg. 
Igår träffade jag min saknade bästis Amanda! Vi bakade pepparkakor och höll på att dö typ. En spindel som var större än hela huset (på riktigt) attackerade oss... men vi överlevde som tur var..! På kvällen åt jag och Dennis middag hos hans föräldrar. Vi åt cevapi, det är sååååå gottttt. Fick också ett jättefint halsband i julklapp. 
Idag försov jag mig ett par minuter så det blev lite stressigt. Som tur var skulle jag ha lektion med min mentor och hon sa att det var okej då jag har pluggat så mycket den här veckan. 
Nu är jag hemma och är lite ledsen. 
Puss!
 
(bilder kommer i nästa inlägg)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback