Sushi

Några dagar har gått sedan jag uppdaterade, och det beror nog mest på att jag inte har så mycket att skriva.
Helgen var trevlig. I fredags firade jag en sak med mamma och sen hämtade Dennis mig och då kom Oliwer, Robin, Andres och Erik över vilket var kul. På lördagen vaknade jag och Dennis ganska tidigt och jag åkte över till mamma ganska tidigt för att handla lite och sådär. På kvällen lagade jag, mamma och Dennis middag, det blev hamburgare och senare gjorde vi även egen sushi. Åhhh så gott. Jag och Dennis åkte hem runt 9-10 någonting och jag däckade nästan direkt när vi kom hem. 
Igår bjöd jag över mamma på brunch, verkar ha blivit en tradition. Vi bakade scones och åkte sedan iväg på ett uppdrag, som jag tills vidare tänker hålla hemligt! Middag hos mormor på kvällen och en tidig kväll med tv-spel och Dennis. 
Hoppas ni har det bra, puss.
Partyyy.
Lite mongo-dricka, så lättroad.
Hamburgare.
Sushi!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback