Pannkakor och fotboll

Igår var det sista dagen på sommarlovets sista helg, och det var en mycket bra dag. På förmiddagen kom mamma hem till mig och Dennis och vi gjorde pannkaksfrukost/brunch och satt kvar vid matbordet till två, då tog jag och mamma oss till Behrn Aréna för att se ÖSK vinna över AIK. Efter matchen åt vi middag hos mormor och sen gick jag och mamma hem till oss och jag plockade ihop en del kläder att ta med till lägenheten. Jag och Dennis somnade sent men jag kom trots det upp innan nio, och imorgon drar mina riktiga rutiner igång, då ställer jag klockan på sex. 
Dags att njuta av sommarlovets sista dag!
Ciao.
Pannkaksfrukost.
Fotbollsmatch med finaste mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback