I'll always be right by your side

Hey!
Igår tog jag mig ut på en fem kilometers joggingtur efter frukosten och stressade sedan hem för att hinna ta en snabb dusch innan jag gick iväg till resecentrum och träffade Amanda. Vi satt på en bänk och pratade i någon timme innan hon tog tåget ner till Malmö. 
När jag kom hem igen började jag vika in de kläder jag tagit med till lägenheten hemifrån mig och mamma. Sen ringde Rebecca upp mig på Skype så vi satt och pratade i cirka två timmar och Dennis blev lite förvånad när han kom hem från jobbet och hela golvet var fullt med kläder.. 
På kvällen åkte jag och Dennis ut till Marieberg och åt thaimat för att fira att vi har stått ut med varandra i ett och ett halv år nu, mysigt. När vi kom hem spelade vi tv-spel i några timmar och vi somnade runt tolv. 
Puss!
Städning.. 
Bästa Rebecca!
Den finaste som finns.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback