Bake a cake

 
 
Lördagskväll och jag har varit hos mormor och ätit middag som varje helg. David är hemma från Stockholm över helgen och det var kul att få träffa honom igen. Nästa gång blir första helgen i september då jag, mamma och Dennis åker upp dit för tjejmilen och Skansen! :) 
Nu på kvällen har jag och Dennis bakat, myspys, även fast jag kanske har rätt att klaga lite på hans skills. 
Nu ska vi bli tjocka och kolla på någon film.
Hoppas ni har en trevlig kväll, puss!
Den finaste som finns.
Svårt att äta glass..
..men Dennis ville ha två. (Nej, han fick min efter at jag ätit upp chokladen eftersom jag får ont i magen av vaniljglass).
Bak-time och lite ingredienskrig.
Så duktiga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback