Påsklov -14

Här får ni delar av mitt påsklov i bilder. 
 
Någon av de allra första påsklovsdagarna bestämde jag att det var dags att pynta huset.
Dennis och jag kollade Girls.
Amanda fixade sig extra fin!
Vi var allmänt assnygga.
Jag, Amanda och Dennis blev bjudna på middg hos Christopher.
Jag och Dennis åt mycket glass!
Vi pussades lite. 
Dennis rökte.
Vi åt inte bara glass, utan frukost också. 
Jag fick brownies av Emma och de var så sjukt goda..!
Åt cheeseburgare till middag på skärtorsdagen.
Åt även en massa påskgodis!
Hade på mig den här otroligt tråkiga och intetsägande outfiten. 
Åkte till Stockolm över dagen med min fina mamma. 
Åt coco thai och sen började skolan igen, jahaja. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback