Jag har blickat framåt men ofta tittat ner

Hej!
Mina senaste dagar kan beskrivas med några få ord; sömn, skolan och GLASS! Dagarna den här veckan har i princip sett likadana ut allihopa, jag går upp ur sängen ungefär samma tid som skolan börjar, kommer någon timme försent (minst..), kommer till skolan och kollar facebook och bloggar tills antingen Amanda eller Dennis kommer dit, äter glass, äter glass, pluggar lite, äter glass, slutar skolan, äter glass, äter glass, går hem, sover, repeat. Jag kan inte klaga, jag gillar att sova, jag gillar glass och skolarbetet går bättre än på länge. 
Just ikväll är allt lite uppochner dock. 
Hoppas ni mår bra. 
Puss. 
Min twinny! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback